CONDITII PENTRU ACCEPTAREA RETURULUI

Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, si sa returneze produsele în termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea acestora.

Pentru a fi acceptata returnarea produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care au fost livrate (să nu prezinte semne de purtare sau să fie deteriorate; trebuie păstrată integritatea documentelor însoţitoare, a etichetelor, ambalajelor si a accesoriilor produselor). Coletul trebuie să conţină şi Formularul de Retur completat cu toate informaţiile necesare.

Din cauza naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervam dreptul sa refuzam orice produs returnat care nu poate fi revandut ca nou, intrucat poate pune in pericol sanatatea cumparatorilor.

Produsele deteriorate sau cu ambalaje deteriorate nu vor fi acceptate ca retur, iar rambursarea sumei achitate de catre cumparator la achizitionarea produsului nu va fi efectuata. Va rugam sa va asigurati ca produsul respecta intocmai standardele de calitate cu care acesta v-a fost livrat. In acest sens, va recomandam sa probati pantofii pe o suprafata uscata si moale, cum ar fi covorul, pentru a preveni zgarierea talpii sau deteriorarea flecului.

In cazul in care, la receptionarea returului, in timpul procesului de evaluare al starii produsului, se constata defecte aparute in urma probarii produsului cum ar fi, dar fara a se limita la, zgarieturi fine pe suprafata talpii sau deteriorarea foarte usoara a flecului, aparute ca urmare a probarii pantofilor pe suprafata neadecvata, The Hush isi rezerva dreptul de a restitui suma aferenta exclusiv sub forma de voucher de cumparaturi valabil doar pe www.thehush.ro, valabil timp de 3 luni calendaristice.

PROCEDURA DE RETUR

Retur simplu in 4 pasi:

PASUL 1: Pentru exercitarea dreptului de denunţare unilaterală a contractului trebuie să ne informaţi în scris, prin completarea Formularului de Retur de la baza paginii şi trimiterea acestuia pe adresa office@thehush.ro. Nu se accepta colete trimise retur fara obtinerea prealabila a aprobarii The Hush.

PASUL 2: Un consultant va evalua cererea dumneavoastra si va reveni in scris cu o confirmare care va contine toate datele necesare returului: adresa, numar de telefon de contact etc.

PASUL 3: Dupa confirmarea acceptarii returului, veti putea expedia produsele conform informatiilor primite in mailul de confirmare. Aceasta expeditie trebuie sa aiba loc in maximum 7 zile calendaristice de la primirea acceptului cererii de retur. Toate coletele expediate dupa derularea termenului de 7 zile calendaristice nu vor mai fi acceptate pentru retur. Pentru a putea soluţiona cât mai repede cererea dumneavoastră de restituire, vă recomandăm să rambursaţi produsele prin intermediul unei firme de curierat la alegerea dumneavoastra (ex: FAN Courier, Urgent-Cargus, Nemo Express, GLS), şi nu prin intermediul Poştei Române.

PASUL 4: Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 14 de zile calendaristice de la data primirii coletului si acceptarii returului de către thehush.ro prin transfer bancar în contul IBAN specificat în Formularul de Retur. Suma rambursata corespunde pretului produselor si nu include cheltuielile de livrare.

Cheltuielile directe de returnare a produselor raman exclusiv în sarcina cumpărătorului, exceptie de la aceasta facand urmatoarele situatii:

1.     Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil in stoc sau disponibil pentru comanda. În cazul in care se opteaza pentru înlocuirea produsului, cheltuielile de retur  ale produsului ce se doreste a fi inlocuit vor fi suportate de dumneavoastră, ca şi client, iar cele cu livrarea noului produs vor fi suportate de catre The Hush.

Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenţei prin ramburs la primirea coletului.

Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mica este si ea posibila, insa diferenţa va fi rambursata sub forma unui voucher valabil pe www.thehush.ro timp de 3 luni calendaristice de la momentul emiterii acestuia.

2.       Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat, contactaţi într-un interval de 72 de ore de la primirea coletului echipa The Hush pe adresa de email office@thehush.ro sau prin intermediul formularului de contact de pe website pentru a reclama aceasta situaţie şi ne vom asigura ca produsul să fie inlocuit cu unul nou in cel mai scurt timp.

Daca vi s-a livrat un produs ce prezintă defecte, contactaţi într-un interval de 72 de ore de la primirea coletului echipa The Hush pe adresa de email office@thehush.ro sau prin intermediul formularului de contact de pe website pentru a reclama aceasta situaţie si ne vom asigura ca produsului sa fie reparat sau inlocuit cu unul nou daca acesta nu poate fi reparat sau ca banii sa fie rambursati in cel mai scurt timp daca se opteaza pentru renuntarea completa la achizitia in cauza.

In ambele cazuri, costurile de retur şi de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către thehush.ro.

Sesizarile venite dupa derularea termenului de 72 de ore de la primirea coletului nu mai sunt valide.

Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile sau urme de deschidere a pachetului la momentul livrarii, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor.

Descarca formular de retur