Garantie si politica de livrare

GARANTIE

Satisfacţia dumneavoastră reprezintă o responsabilitate esenţială pentru The Hush, de aceea investim toate resursele pentru a vă oferi cea mai bună experienta de cumparare.

Toate materialele folosite în procesul de producţie provin de la furnizori consacrati din Europa şi au fost supuse unor procese indelungate de testare înainte de vânzare. Pielea utilizată în realizarea produselor The Hush este naturală, iar tehnologia şi etapele de manufactură implicate corespund unor înalte standarde de calitate.

Garanţia reprezintă certitudinea calităţii oferite de The Hush şi se aplică oricărui produs achiziţionat de pe www.thehush.ro

Durata de garanţie

Pentru toate produsele achizitionate de pe www.thehush.ro oferim o garanţie de 30 de zile de la data cumpărării. Pentru orice defecte de fabricatie pe care le-aţi putea descoperi în această perioadă de timp, vă invităm să ne contactati prin intermediul formularului de contact disponibil pe website si sa ne ajutati cu fotografii care sa reflecte cat mai clar defectele remarcate. In termenul mai sus mentionat ne asumam responsabilitatea remedierii sau înlocuirii produsului achiziţionat dacă deficienţele nu sunt imputabile consumatorului.

Condiţii de acordare a garanţiei

Garantăm că produsul achiziţionat de pe www.thehush.ro este unul de calitate superioara, nou (nefolosit), autentic (produsul prezintă elementele de identificare ale mărcii The Hush) şi lipsit de orice defect.

În condiţiile respectării instrucţiunilor de întreţinere, produsul prezintă parametri de calitate şi performanţe normale (la care consumatorul se poate aştepta în mod rezonabil), date fiind natura şi scopul pentru care a fost realizat produsul, pe durata medie a utilizării. Durata medie a utilizării este de circa 8 luni calendaristice, cu respectarea alternării purtatului a minimum 4 perechi de încălţăminte. Trebuie să luaţi în considerare faptul că, odată cu timpul şi cu utilizarea repetata, toate produsele vor da semne de uzură, iar aceasta nu reprezintă un defect.

Cum se acorda garantia?

Garanţia se asigura in termen de 15 zile calendaristice de la data sesizarii, insa doar în cazul în care cumparatorul face dovada achiziţiei produsului - este obligatorie prezentarea facturii fiscale. Garantia consta in una dintre urmatoarele:

  • Repararea produsului
  • Înlocuirea produsului - dacă acesta nu poate fi reparat
  • Returnarea contravalorii produsului, daca nici repararea, nici inlocuirea nu sunt posibile.

Condiţii în care garanţia devine inaplicabilă sau nulă

  • uzura morală şi uzura fizică normală a produsului
  • decolorarea produsului sau a unor părţi componente în urma expunerii prelungite la factori severi de mediu (soare sau la o altă sursă puternică de căldură, umiditate, ploaie, zăpadă, etc.)
  • deteriorări ale produsului în urma unor calamităţi (foc, cutremur, inundaţie, trăsnet, etc.), accidente, incendiere sau furt
  • defecte produse de transportul, manipularea şi depozitarea în condiţii improprii (temperatură şi umiditate excesive, şocuri termice - variaţii de tip cald / rece, imersare, etc.)
  • defecte cauzate de utilizarea neadecvată, în mod abuziv, incorectă, modificată a produsului şi/ sau în condiţii improprii, altele decât cele pentru care acesta a fost testat şi proiectat
  • intervenţia, repararea sau modificarea făcută de persoane neautorizate, inclusiv vopsirea produsului
  • deteriorări ale produsului cauzate, voluntar sau involuntar, de şocuri mecanice (rupere, agăţare, lovire, zgâriere, etc.), animale de companie, rozătoare şi alţi dăunători
  • întreţinere defectuoasă (curăţare folosind metode sau produse neadecvate)

Nu se consideră defecte de fabricaţie, ca urmare nu fac obiectul acordării garanţiei:

  • particularităţi ale pieilor naturale: nervuri, mici diferenţe de culoare, semne caracteristice şi neregularităţi - tocmai acest lucru arată autenticitatea şi calitatea pieilor din care sunt confecţionate produsele The Hush.
  • pieile sunt tratate cu tanin vegetal, iar acesta poate migra şi poate colora uşor haina cu care vine în contact. Acest lucru se întâmplă la primele purtări, până produsul dobândeşte o patina unică, şi nu este considerat defect; petele de pe haine ies la o simpla spălare etc.
  • micile neregularităţi şi imperfecţiuni ale produselor sau ale părţilor din produse  ca urmare a procesului de confecţionare manuala
  • pieile care au fost ceruite şi lustruite manual: în acest caz pielea continuă să se “uzeze” în mod natural - escoriaţiile de culoare de la suprafaţa pieilor reprezintă un efect intenţionat care are loc doar după purtare şi tocmai acest lucru aduce individualitate produselor.

Cum ingrijim incaltamintea?

  • Se interzice cu desăvârşire spălarea pantofilor în maşina de spălat
  • The Hush nu răspunde pentru defectele apărute ca urmare a utilizării sau întreţinerii incorecte a produsului respectiv, precum şi pentru disconfortul provenit din purtarea încălţămintei de mărime nepotrivită.
  • După fiecare purtare, încălţămintea se curăţă cu o cârpă usor umezită şi se pune pe sanuri potrivite ca mărime şi format. In cazul pantofilor din piele intoarsa, curatarea se face exclusiv prin utilizarea unei perii speciale pentru piele intoarsa, fara aplicarea niciunei solutii de curatare sau chiar a apei. Pentru a crea condiţii igienice de purtare şi a mări durata de folosire, se recomandă purtarea alternativă a 3-4 perechi de încălţăminte într-o perioadă de timp. Este interzisă spălarea cu apă a încălţămintei. Nu se folosesc înălbitori, detergenţi şi nici produse pe bază de solvenţi, substanţe de lărgire, curăţare sau impermeabilizare.
  • Încălţămintea umeda se usucă lent, la temperatura camerei, ferită de contactul direct cu sursele de căldură. Nu folosiţi uscarea la ventilator, calorifer, foc, uscător de păr sau alte surse de căldură. Utilizarea in conditii de umezeala excesiva va face ca pielea din care este produsa incaltamintea sa sufere deformari iremediabile.
  • Pentru întreţinerea interiorului, curăţaţi cu o carpă moale umedă şi evitaţi produsele care conţin acetonă, acizi sau alcool.
  •  Feţele încălţămintei se vor feri de lovituri directe.
  •  Feţele si talpa pantofilor trebuie protejate de contactul cu solvenţi, smoală, bitum moale sau alte materiale corozive, antiderapante sau substanţe de dezgheţare. De asemenea, evitaţi agăţarea sau călcarea în obiecte metalice ascuţite, resturi de sticlă, substanţe insecticide, uleiuri şi benzine, diluanţi, etc, aceste ducand la distrugerea talpii.
  • În cazul pantofilor cu talpă din piele şi cusături aplicate pe talpă, The Hush nu poate fi făcut responsabil pentru defectele apărute ca urmare a imperfecţiunilor drumurilor, trotuarelor sau terenurilor unde s-au folosit pantofii.
  • Vă rugăm folosiţi un încălţător pentru a evita avarierea pantofilor în zona călcâiului.
  • Deoarece pielea cu care este căptuşită încălţămintea nu a fost tratată chimic în mod excesiv pentru fixarea pigmentului (cu scopul protejării pielii dumneavoastră), există riscul migrării culorii. Recomandăm purtarea ciorapilor asortaţi sau de culoare închisă.
  • Tocurile îmbrăcate în piele sunt mai sensibile la purtat şi se pot degrada în urma conducerii autovehiculelor, a călcării în gratarele de scurgere, în cioburi de sticlă sau în bitumul moale de pe trotuare, în anotimpul cald.

Alte avertismente

  • Evitaţi căldura excesivă care poate duce la reactivarea adezivilor şi dezlipirea tălpilor.
  • Tălpile din piele nu au calităţi antiderapante, existând pericolul alunecării, mai ales în sezonul umed.

POLITICA DE LIVRARE

Cum si cand se va realiza livrarea produselor dumneavoastra?

Livrarea se face prin curierat rapid, atat pe teritoriul României cat si in afara tarii, în termen de maximum 15 zile lucrătoare de la plasarea cu succes a comenzii, la adresa specificată de dumneavoastra in formularul de comanda. Termenul de livrare se deruleaza de la momentul primirii email-ului de confirmare a comenzii. În cazul unei situaţii de Forţă Majoră, acest termen poate fi depasit, insa in cazul in care o astfel de situatie are loc, veti fi contactat si instiintat de catre echipa The Hush. The Hush nu se face responsabilă pentru întârzierile neprevăzute, cum ar fi, dar fara a se limita la: suprasolicitarea firmelor de curierat in preajma sarbatorilor, redirectionarea coletului catre o alta adresa de livrare dupa momentul expedierii comenzii la solicitarea clientului etc.

Vă rugăm să selectati cu atentie adresa de livrare astfel incat aceasta sa fie adresa la care puteţi fi găsiţi între orele 9.00-17.00, în zilele lucrătoare (exceptie facand sarbatorile legale), livrările efectuându-se doar în această perioadă.  Nu se fac livrări care Căsuţe Poştale ori Oficii Poştale.

Cum trebuie sa procedati in cazul livrarii unor produse nonconforme?

Vă rugăm să verificaţi, la livrare, conformitatea comenzii: numărul de cutii si integritatea pachetului. Vă rugăm să semnalaţi orice lipsă a conformităţii în scris, atât în documentaţia firmei de curierat, cât şi pe adresa office@thehush.ro.

Dacă produsul primit este deteriorat, se recomandă returnarea lui în starea iniţială, in ambalajul original, fără a-l utiliza, impreuna cu toate documentele si accesoriile alaturi de care a fost livrat, cu exceptia facturii fiscale, care trebuie sa ramana in posesia dumneavoastra. Pierderea sau deteriorarea produselor comandate pe website trece în responsabilitatea dumneavoastră, odată cu semnarea documentelor de transport.

Tarife de livrare

Tariful per colet se calculeaza automat in pagina de checkout in functie de locatia de livrare.

Restrictii

Ne rezervăm dreptul de a nu mai accepta comenzi din partea persoanelor care nu şi-au îndeplinit obligaţiile pecuniare sau de altă natură faţă de The Hush in cadrul unei comenzi anterioare. De asemenea, contractul va fi interpretat şi executat cu bună credinţă.